Made for Moments > Informatie omtrent coronavirus

Informatie omtrent coronavirus

We kunnen ons voorstellen dat de maatregelen omtrent het coronavirus vragen bij jullie oproepen. Neem hieronder een kijkje voor de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op voor meer informatie. Wij staan voor jullie klaar!

 

Vragen en antwoorden

Zijn jullie bereikbaar?

Ja, wij zijn er voor je! De klantenservice is telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 21.00 uur. Je kan ons tevens een email sturen of contact opnemen via social. Wij helpen jullie graag met vragen over je bestelling of kaart.

Worden mijn kaarten veilig gedrukt en verzonden?

Ja! Onze drukkerij volgt de strikte maatregelen (opgesteld door het RIVM) die zorgen voor een veilige en hygiënische werkomgeving. De drukkerij is dus gewoon open en zal daarom jouw kaarten met liefde in productie nemen. Lees hieronder wat deze maatregelen in de praktijk precies inhouden:

- De meest kwetsbare plekken worden tweemaal per dag gedesinfecteerd;
- Er is geen fysieke overdracht tussen de twee ploegendiensten;
- Medewerkers houden 1,5 meter afstand;
- De pauzes zijn opgedeeld;
- Er is geen fysiek contact meer tussen leveranciers en medewerkers, o.a. doordat we pakbonnen niet meer tekenen.

 

De kans dat het virus op poststukken zit is in Nederland heel klein, maar niet helemaal uitgesloten. Daarnaast is de kans dat het virus dan nog besmettelijk is ook heel klein, aldus het RIVM. Wil je, ondanks dat de kans nihil is, geen enkel risico lopen? Laat postpakketten 24 uur liggen alvorens deze te openen of was je handen na het aanraken.

Wanneer worden mijn kaarten geleverd?

Postleveranciers werken nog steeds gewoon door, maar het kan zijn dat je wat langer op je pakketje moet wachten. Postleveranciers hebben namelijk ook de nodige maatregelen genomen en dealen op dit moment met topdrukte. Kijk voor meer informatie hier.

 

Daarnaast wordt er op zondag tijdelijk niet gedrukt in onze drukkerij. Hierdoor worden bestellingen vanaf vrijdagavond 18.00 uur gedrukt en verzonden op maandagochtend. Lees hier meer over onze reguliere levertijden. Uiteraard hanteren wij in onze drukkerijen en bij onze externe leveranciers de richtlijnen van het RIVM. 

Wat doe ik als ik geen direct contact met mijn pakketbezorger wil?

De pakketleveranciers waarmee wij samenwerken, hanteren de volgende maatregelen:

De bezorgers doen er alles aan om het contact te minimaliseren. Zij houden 1,5 meter afstand en vermijden fysiek contact. Pakketten worden niet meer overhandigd. De bezorger belt aan en zet de zending op de grond klaar, hij of zij wacht op afstand tot jij deze in ontvangst neemt. Bij nat weer zal de bezorger aanbellen en de zending in de hand houden. Zodra jij opendoet vraagt de bezorger om afstand te nemen en zet hij of zij de zending over de drempel en droog binnen.

 

Mijn bruiloft / feest is uitgesteld of gecanceld, wat nu?

We leven oprecht met jullie mee, écht enorm balen, dat kunnen wij ons voorstellen. Neem in deze situatie gerust contact met ons op of neem een kijkje op onze pagina met tips in deze situatie. Zo kunnen we persoonlijk met jullie sparren over mogelijkheden rondom het drukwerk van een nieuwe trouwkaart, save the date of uitnodiging. We staan voor jullie klaar!

Onze kleine is net geboren, maar we mogen geen kraambezoek ontvangen. Hebben jullie tips?

We leven oprecht met jullie mee. De start van het leven van jullie kleintje kunnen jullie nu niet delen met jullie lieve familie en vrienden. Althans, niet op de manier zoals je wilde. Neem in deze situatie gerust contact met ons op of neem een kijkje op onze pagina met tips in deze situatie. Zo kunnen we persoonlijk met jullie sparren over mogelijkheden rondom het verzetten van de kraamborrel, een passende tekst over kraambezoek op het geboortekaartje en andere vragen.

 

Contact

Staat jouw vraag hier niet tussen of heb je meer advies nodig? Schroom niet contact met ons op te nemen met de klantenservice. We zijn op maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 21.00 uur bereikbaar op 085 - 043 80 04, je mag ons altijd een email sturen via info@madeformoments.nl of neem contact op via social.

We wensen je alle gezondheid toe in deze periode. 

 

Laatst bijgewerkt op 1 april 2020 | 13:30 uur