Made for Moments > Veelgestelde vragen

Account

Ik heb mijn bestelling niet opgeslagen / geen account aangemaakt. Hoe kan ik mijn bestelling terugzien?

Zorg ervoor dat je een account hebt en neem vervolgens even contact met ons op. Wij kunnen jouw bestelde ontwerp(en) opslaan in jouw account, zodat je deze weer verder kunt bewerken.

Hoe lang blijven de ontwerpen in mijn account staan?

Jouw ontwerpen blijven altijd in je account staan, totdat jij ze zelf verwijdert.

Ik wil mijn account en gegevens in jullie systeem verwijderen. Hoe doe ik dat?

We kunnen met één klik op de knop al jouw gegevens en bestelhistorie verwijderen. Neem hiervoor contact met ons op. Let op: we kunnen dit niet terugdraaien.

Ontwerpen

Kan ik andere / eigen lettertypes gebruiken?

Je kunt een keuze maken uit alle lettertypes die op de site aangeboden worden. Je vindt deze in onze editor onder 'lettertype kiezen' bij 'tekst'. Het is helaas niet mogelijk om andere lettertypes, die niet in onze editor staan, te gebruiken.

Kan ik andere / eigen kleuren gebruiken?

We hebben een selectie gemaakt van de meest populaire kleuren, die zichtbaar zijn in het kleurenpalet van onze editor. Via het + teken bij het kleurenpalet, kun je eigen kleuren toevoegen. Je kan dit doen door de #HEXA kleurcode in te voeren. Je kunt zo iedere gewenste kleur gebruiken op jouw ontwerp.

Zijn de kleuren in het kleurenpalet hetzelfde als de envelopkleuren?

Kleuren van het kleurenpalet worden getoond in ‘schermkleuren’, de vertoning is mede afhankelijk van je scherm. Het drukwerk kan altijd afwijken van de schermkleuren omdat het met inkt wordt opgebouwd. Enveloppen worden gemaakt van gekleurd papier. Dit is een andere kleuropbouw en kan afwijken van de kleuren op het kaartje.

Aan welke standaarden moeten foto's voldoen om ze mooi op de kaart te krijgen?

Een goede kwaliteit is een resolutie van 300 DPI op ware grootte en in RGB-kleuren. Twijfel je aan de kwaliteit van de foto? Stuur dan je foto naar de ontwerpstudio, dan kijken we graag even met je mee. Je vindt hier onze contactgegevens.

Kan jullie logo van de kaart worden verwijderd?

Uiteraard! Stuur ons - voordat je de bestelling plaatst - een mailtje met de vermelding over welke kaart het in je eigen collectie gaat en we zullen het logo voor je verwijderen. Er zijn ook mogelijkheden om het logo in een andere kleur of ander formaat te plaatsen. Dat kan je gerust met ons bespreken!

Kan ik een digitale versie (pdf, jpg) van mijn bestelling ontvangen?

Nadat je een bestelling van minimaal 20 kaarten hebt geplaatst, kun je van ons kosteloos het jpg-bestand van het kaartje ontvangen. Deze kwaliteit is prima voor een plakboek of om digitaal te versturen. In verband met copyright kunnen we geen drukbestanden (PDF) sturen of verkopen. Wil je het bestand voor bijvoorbeeld een poster, boek of een ander item? Kijk dan eens bij onze extra items en wanddecoratie!

Bestellen

Kan ik de enveloppen vooraf bestellen?

Ja, zeker! Je vindt hier al onze enveloppen.

Kan ik mijn bestelling retourneren / ruilen?

De meeste producten die je bij ons besteld, zijn op maat voor jou gemaakt. Die kun je niet retourneren. Voorraadproducten, zoals de enveloppen, kun je wel retourneren. Neem hiervoor eerst contact met ons op.

Ik heb al besteld en zie nog een fout. Wat nu?

Dat kan natuurlijk gebeuren! Echter gaat de bestelling bijna direct in productie. We raden je aan ons altijd direct te bellen op 085 - 043 80 04, wij zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur. Dan kunnen we samen kijken naar een oplossing. Daarom is onze tip altijd om vooraf een proefdruk te bestellen. Zo kun je eventuele foutjes ontdekken en aanpassen voor je de eindorder plaatst.

Ik heb al besteld, maar wil nog iets wijzigen. Wat nu?

Bestellingen gaan bijna direct in productie. We raden je aan om ons direct te bellen op 085 - 043 80 04. Wij kijken dan voor je of je bestelling al in productie is, of dat we je bestelling nog kunnen annuleren, zodat je een nieuwe bestelling kunt plaatsen. We zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur.

Ik heb de verkeerde bestelling ontvangen. Wat nu?

Vervelend! Neem direct contact met ons op! We lossen het graag met je op.

Ervaring

Ik ben heel tevreden met mijn bestelling en wil graag een review achterlaten. Hoe doe ik dat?

Wat fijn om te lezen! We sturen je enkele dagen na je bestelling automatisch een uitnodiging om een review achter te laten op Feedback Company of Google. Houd dus even je mail in de gaten!

Ik ben niet tevreden met mijn bestelling / ik heb een klacht. Wat nu?

Bij Made for Moments vinden wij het belangrijk dat jij tevreden bent over de kwaliteit van onze producten. Niet tevreden? Neem dan asjeblieft contact met ons op. We kijken samen met jou naar een passende oplossing.