Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over onze dienstverlening of heb je een klacht, dan vragen we dit binnen 14 dagen aan ons kenbaar te maken. Dat kan op de volgende wijze:
  • via e-mail: info@madeformoments.nl
  • per telefoon 085- 043 80 04 - op werkdagen tussen 09.00 en 21.00 uur
  • schriftelijk: Made for Moments, Arnhemse Bovenweg 180, 3708 AH Zeist

Wij doen er alles aan om jouw probleem binnen 72 uur naar 100% tevredenheid op te lossen.  U krijgt van ons uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Dat beloven we!

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)