1. Kies soort bestelling
Het bestelproces van de kaart werkt hetzelfde als bij elke andere bestelling. Kies na het bewerken voor Rechtstreeks Verzenden.
2. Geadresseerden invoeren
Klik op + nieuw adres om handmatig een adres in te voeren. Je kunt er ook voor kiezen om alle adressen in één keer toe te voegen met het Excel-voorbeeldbestand. Gebruik alleen ons bestand, dit staat namelijk in het juiste formaat. Via je account kun je ook een adresboek maken.
3. Winkelwagen compleet?
Wil je ook een aantal kaarten thuis ontvangen als pakket? Ga dan terug naar het ontwerp in je eigen collectie en doorloop opnieuw het besteldproces, maar kies nu voor 'Pakket ontvangen'. Op die manier heeft jouw bestelling twee orderregels en ben je in één keer klaar!
4. Verzenddatum kiezen
Als alle adressen zijn geüploaded kun je een verzenddatum kiezen. We zijn hierin echter wel altijd afhankelijk van de postbezorger. We verwerken maandag t/m vrijdag en op zondag alle orders. In Nederland wordt er op maandag geen brievenbuspost bezorgd, en post van Nederland naar België kan er tot een week over doen
5. Controleren en bestellen
Als je voor een verzenddatum hebt gekozen, komt je winkelmandje in beeld en kun je een laatste check uitvoeren. Vervolgens klik je op 'Verder met bestellen', waar je je eigen adresgegevens invult. Klik vervolgens op 'Volgende stap' om af te rekenen.
Per geadresseerde zijn de kosten € 1,57 (exclusief drukkosten). Directe verzending buiten Nederland < 20 gram is € 2,23. Deze prijs is als volgt opgebouwd:
- Postzegel (frankeerkosten Nederland tot 20 gram € 1,09)
- Kaart in envelop steken
- Etiket printen en plakken op de envelop
Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag! Telefonisch zijn wij van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09:00 uur tot 21:00 op telefoonnummer 085 - 043 80 04. Per e-mail zijn wij altijd bereikbaar, mail naar info@madeformoments.nl.